طالع بيني ازدواج زن متولد تیر ماه

مارس 30, 2008 at 12:08 ب.ظ. بیان دیدگاه

متولد زن تير ماه بسيار باوفا، نجيب، صرفه جو و گاهي اوقات خسيس، در آشپزي مقداري قابل، در شبهاي مهتابي بسيار عاشق، و در دوران مادر بودن يك زن كم نظير است.او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معايب خود كمتر گردن مي نهد و پذيرا مي شود.در عرض ماه سه چهار مرتبه بد خلق و خوش خلق مي شود و گاهي قهر مي كند و در لاك خود فرو مي رود. اگر با شما دعوا و اوقات تلخي كرد،‌براي آشتي كردن هرگز پيشقدم نمي شود.در مقابل دختري كه در تير ماه متولد شده، مدت ها بلا تكليف خواهيد ماهد. و نمي دانيد كه يك موجود ساكت و سر به زير است و يا يك دختر پرخاشگر و به قول مشهور شهر آشوب، و عجيب آنكه تقريبا هرگز به اين راز پي نخواهيد برد. روزي كه هوا ابري و باراني است، اندهگين و كسل است، وقتي آفتاب از لابلاي ابرها بيرون آمد، كاري مي كند تا پا به پاي او غرق شادي بشويد.
پيش بيني اخلاق و رفتار دختر تير ماه درست مثل اين است كه بخواهيد هواي دو ماه ديگر را امروز پيش بيني كنيد. او درست نمونه ضرب المثل معروف يك روز از دنده راست بلند مي شود و يك روز از دنده چپ، رفتارش بي شباهت به نواختن يك آهنگ موسيقي نيست، هر نتي با نت قبلي اش فرق دارد و نوارها مرتبا تغيير مي كنند و به اين دليل اگر شما مي خواهيد پيوسته با او باشيد، بايد پا به پاي اين تغييرات پيش برويد. اما ضمنا بدانيد كه اگر اندكي عصباني، تا حدودي غمگين و اخمو و به شدت خيالاتي است اما در مقابل راه پول جمع كردن را بسيار خوب بلد است و با اين خصلت خود مشاور مالي بسيار بزرگي است. از نظر سكس سخت پاي بند نجابت است. به گذشته ها علاقه زيادي دارد و اشياء كهنه و قديمي را با ولع خاصي نگاهداري مي كند، به نحوي كه اگر شما بتوانيد اسباب و اثاثيه خصوصي او را بگرديد،‌با كمال تعجب چيزهاي كهنه اي در آنها پيدا مي كنيد كه سال ها از عمرشان گذاشته است: بلوزي كه از مد افتاده است، گيره مويي كه چندين سال قبل از كنار دريا خريده شده و حتي يك بار هم مورد استفاده قرار نگرفته، جوراب پاره اي كه ده سال پيش آن را مي پوشيد و به كوهنوردي مي رفت و قاب عكس شكسته اي كه روز گاري عكس پدر بزرگ در آن بود. شايد اگر روزي پاي غرور و ابراز شخصيت در كار باشد، ناگهان پول زيادي خرج كند، اما به طور معمول ميزان پولي كه خرج مي كند، خيلي كمتر از ميزاني است كه بدست مي آورد.
به هنگام ازدواج با شما، يكي از سئوالات خصوصي اش اين است كه: عزيزم چقدر پول نقد در بانك داري. و به اين ترتيب صحبت درباره پول يكي از بهترين سوژه هايي است كه شما مي توانيد براي گفتو گو با او انتخاب كنيد،‌البته اين را هم بايد گفت كه او اگر شما را مرد دلخواه خود تشخيص داد و شما حساب بانكي چشمگيري نداشتيد، رهايتان نمي كند، مشروط بر اينكه تشخيص بدهد مردي هستيد كه راه پول در آوردن را بلد هستيد. اگر روزي هديه گرانبهايي به وي داديد و او گفت كه نمي بايستي چنين چيزگران قيمتي را خريداري مي كردي، حتم داشته باشيد كه تعارف نمي كند و از اينكه شما مقدار زيادي پول در راه خريد هديه به هدر داده ايد،‌دلخور شده است. اگر مي خواهيد كه فكر زن تير ماه را از اضافه حقوق،‌اضافه كار،‌رهن، نزول، مخارج زندگي و اينجور چيزها منصرف كنيد، بهترين راه اين است كه در شب مهتابي او را براي گردش به كنار دريا ببريد. براي دختري كه در ماه تير متولد شده باشد، يك چنين شبي و يك چنين جايي بهترين و دلپذيرترين نقطه روي زمين است، چنين به نظر مي رسد كه قرص ماه تمام افكار مادي او را از سرش بيرون مي كشد و او را يك پارچه شعر و احساس مي كند. تغييرات خلق و خوي زن متولد تير ماه در شب هاي مهتابي شگفت انگيز است.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

طالع بيني ازدواج زن متولد خرداد ماه طالع بيني ازدواج زن متولد دی ماه

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 21٬005 hits

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

دیدگاه‌های اخیر