طالع بيني ازدواج مرد متولد آذر ماه

مارس 30, 2008 at 12:19 ب.ظ. بیان دیدگاه

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمي مزاج، در عشق كم اعتنا، خواهان آزادي و بي قيدي، و طرفدار تنوع و مسافرت و بطور خلاصه خطرناكترين شوهردنياست.حقيقت اين است كه مرد متولد آذر از نظر بعضي ها خيلي دمدمي مزاج است، لحظه اي او را مي بينيد كه شمشير به دست و سوار بر اسب سفيد به وسط ميدان مي تازد تا به رتق و فتق امور بپردازد و اندكي بعد او را مشاهده مي كنيد كه خود را نخود هر آشي مي كند و پابه پاي تمام برنامه ها نقشي ايفا مي نمايد.كنجكاوي مرد متولد آذر و بي قراري او در فيصله دادن هر چه زودتر مشكلات چنان زياد است كه به راستي گاهي نمي توان حدي براي آن قائل شد.
يكي ديگر از ويژگي او اين است كه پيوسته گروهي در اطراف وي ديده مي شوند و بالنتيجه براي دستيابي به چاره اي جز اين نداريد كه راه خود را از بين اين جمع باز كنيد، از سوي ديگر لازم است عنوان كرد كه به هيچ وجه جايز نيست نسبت به اين شخص بدبين باشيد، چه او بلاشك يكي از خوشبين ترين افرادي است كه خداوند كرده است. و آنقدر خوشبين است كه اگر يكي از دشمنايش يك دهانه اسب براي او ارسال دارد، به خود مي گويد حتما اسبش را فراموش كرده است. طبيعي است يك چنين خوشبيني ممكن است خطرناك باشد زيرا در اثر آن چنان به مردم اعتماد مي كند كه حدي بر آن متصور نيست، البته من منكر آن نيستم كه اين خوش بيني از نظر زن و فرزندانش يك امتياز جالب محسوب مي شود.خوشبختانه براي او و احتمالا براي او و احتمالا براي شما، مرد متولد آذر آدم فوق العاده خوش شانسي است و اين شانس اغلب در لحظاتي كه خوشبيني هاي بي دليل او برايش گرفتاري ايجاد مي كند، به داد او مي رسد، او آنقدر خوش شانس است كه اگر به مس دست بزند، طلا مي شود و طبيعي است كه آدمي با چنين خوش شانسي خوش بين هم مي شود. خوش شانسي او در مسائل عاشقانه نيز قابل رؤيت است و اگر احيانا پاي عشقي در ميان بيايد كه نتواند عاقبت خوشي براي او داشته باشد، زود به ريشه آن پي مي برد و دست از آن مي شويد.
مرد متولد آذر صاحب بزرگترين كلكسيون دوست و آشنا در دنياست و اين دوستان اغلب دوستان واقعي و هستند زيرا به هنگام انتخاب مرد متولد آذر به جاي توجه به ظاهر دوستان، دقت خود رامتوجه باطن آنها مي سازد، در مقابل تعداد دشمنان او بسيار محدود است. كساني كه از رك گويي او آزرده خاطر مي شوند، چند روزي و يا چند هفته اي با او بد مي شوند و در جرگه مخالفين در مي آيند، اما پس از مدتي پي مي برند كه او بدون هيچ گونه قصد و غرضي حقيقت تلخ را گفته و منظور آزار و اذيت نداشت است.همانطور كه قبلا گفته شد، سياره كسي كه در ماه نهم سال متولد شده، مشتري است و كسي كه تحت تأثير اين غول منظومه شمسي قرار داشته باشد، كمي در رفتار و گفتار بي ملاحظه است، اما بدجنس و موذي نيست

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

طالع بيني ازدواج مرد متولد بهمن ماه طالع بيني ازدواج مرد متولد تیر ماه

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 21٬005 hits

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

دیدگاه‌های اخیر