شب باراني

مه 16, 2008 at 6:12 ق.ظ. بیان دیدگاه

  روزي كه به دنيا آمد را دقيقا به ياد دارم، مثل خيلي از مادرهاي ايراني كه روز تولد فرزندشان را به خوبي به ياد دارند. بيستم مهرماه سال 64 بود، زمان جنگ و موشك و بمباران كه پسرم حسين به دنيا آمد، اما عمر او خيلي كوتاه بود، چرا كه در 26 آذر سال 1384 در اوج جواني و در سن 02 سالگي درگذشت. باورش برايم مشكل بود. همان‌طور كه خاك كربلا، دلتنگ امام حسين(ع) است، من هم دلتنگ حسينم هستم، اما راضي به رضاي خدا مي‌باشم حسين تمام زندگي من بود ولي سرنوشت او هم اين‌گونه رقم خورد.

تمام دوستان و آشنايان بر اين عقيده‌اند كه حسين بسيار خوش‌سيما، خونگرم، مهربان و دوست داشتني بود و تا جايي كه از دستش برمي‌آمد، به همه خدمت مي‌كرد. همه او را دوست داشتند، نمي‌دانم چه شد كه در آن شب باراني اين اتفاق برايش افتاد، در آمل با بي‌احتياطي و بدون كلاه ايمني با موتورسيكلت در حركت بود، كه به علت لغزندگي جاده هراز در ابتداي شهر آمل زمين خورد و به سمت كاميوني رفت كه كنار جاده پارك بود و با آن به شدت برخورد كرد، اين برخورد باعث ‌شد كه او زير كاميون برود و ضربه مغزي شود و دار فاني را وداع بگويد، البته حدود ساعت سه نيمه شب بود كه جسد اورا يافتند…

پس از مرگش من 30 سال پيرتر شده‌ام، حادثه‌اي تلخ كه قلم از نوشتن آن در رنج است، چه برسد به قلب درد كشيده من… اميدوارم هيچ خانواده‌اي داغ فرزند جوان خود را نبيند.از جوانان به ويژه موتورسواران مي‌‌خواهم كه از سرگذشت تلخ فرزند من عبرت بگيرند و با سرعت زياد رانندگي نكنند. چند دقيقه دير رسيدن بهتر از هرگز نرسيدن است.

از سرعت زياد برحذر باشيد، سرعت زياد علاوه بر اينكه باعث صدمه جاني براي شما مي‌شود، باعث گرفتاري اطرافيان هم مي‌شود، عزيزان من، فرزندان ايران زمين اين را يك مادر داغديده براي شما مي‌نويسد، مادري كه دو سال و چند ماه است، اين حادثه تلخ و سخت را تحمل كرده و داغدار است پس خواهش مي‌كنم، مراقب خودتان باشيد.
Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

دختر 6 ساله حافظ قرآن داستان»آشناي غریبه

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 18,347 hits

بیشترین کلیک شده‌ها

دیدگاه‌های اخیر


