تحمل ده ساعت گریم را نداشتم

مه 27, 2008 at 12:15 ب.ظ. بیان دیدگاه

اردشیر رستمی بازیگر نقش جوانی شهریار گفت : برای بازی در نقش پیری شهریار تحمل ده ساعت گریم را نداشتم .
اردشیر رستمی در گفتگو با «ایسکانیوز» در پاسخ به این سوال که چرا خودش نقش میانسالی و پیری شهریار را بازی نکرده است خاطرنشان کرد: اگر به من فرصت استراحت می دادند شاید دوباره خودم این نقش را ادامه می دادم ولی تحمل ده ساعت گریم را نداشتم.
وی افزود: من بسیار خسته شده بودم چرا که کار اصلی من بازیگری نیست و طبیعی ست 1 سال و نیم جلوی دوربین قرار گرفتن برایم بسیار خسته کننده بود .
اردشیر رستمی طراح و گرافیست در خصوص علاقه شخصی اش به شهریار گفت: من 30 سال با شهریار زندگی کردم و عشق بسیاری به شهریار دارم.
اردشیر رستمی با اشاره به این که دیوان شهریار در چهار ماه اخیر بیشترین فروش را داشته است گفت: باید با ساخت فیلم‌هایی از شخصیت‌های فرهنگی مردم را با این بزرگان بیشتر آشنا کرد.
بازیگر نقش شهریار گفت: به اندازه ادبا و شاعران بزرگی که در تاریخ و فرهنگمان داریم فعالیت فرهنگی نکرده‌ایم. بعضی از شاعران سرزمین ما را غربی‌ها بیشتر و بهتر از ما می‌شناسند.
وی افزود: لازمه فعالیت فرهنگی مطالعه است و برگزاری چنین نمایشگاهی به ترغیب و تشویق افراد به کتاب و کتابخوانی مؤثر است.
رستمی با اشاره به این که دیوان شهریار در چهار ماه اخیر بیشترین فروش را داشته است خاطرنشان کرد: باید با ساخت فیلم‌هایی از شخصیت‌های فرهنگی مردم را با این بزرگان بیشتر آشنا کرد.
اردشیر رستمی پیشتر ها در یک گفتگو چگونگی پیشنهاد بازی در این سریال را این گونه توضیح داده بود :
من مدتی در مجله کارنامه همکاری می کردم. یک روز خانم «نگار اسکندرفر» – مدیر مسؤول مجله – به من زنگ زد و پیغامی را از طرف حبیب رضایی به من داد. رضایی با اینکه دوست من بود اما به خانم اسکندرفر گفته بود تا پیشنهاد بازی در نقش جوانی شهریار را به من بدهد. قبلاً آشنایی خاصی با کمال تبریزی نداشتم و چند ماه طول کشید تا بپذیرم و با شرط و شروطی که شفاهی بود پذیرفتم این کار را انجام دهم.
من البته نمی خواستم بازی کنم ولی وقتی دیدم که کسی جز من نمی تواند این کار را انجام دهد و به همین خاطر پذیرفتم. چون هر کسی غیر از من می خواست این کار را انجام دهد خراب می کرد به همین دلیل من هم سعی کردم هر کمکی از دستم برمی آید دریغ نکنم. چون من دین بزرگ نسبت به شهریار و شعر داشتم که می خواستم آن را ادا کنم.
Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

80 درصد مردم دچار استرس شغلي هستند پرواز والیبالیست های ایران با آرزوی صعود به المپیک

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 18,633 hits

بیشترین کلیک شده‌ها

  • هیچکدام

دیدگاه‌های اخیر


